CCMS lanseaza sistemul de asistenta si suport sub forma de tichete

Incepand cu 19 Februarie, punem la dispozitia clientilor un sistem modern de asistenta , suport si notificari de erori gasite in produsele dezvoltate de noi.

Platforma se poate accesa la adresa URL http://support.ccms.ro  iar pentru crearea imediata a tichetelor se poate folosi adresa http://support.ccms.ro/create-ticket  .

Completati formularul  mentionand numele dumneavoastra, adresa de e-mail si descrierea problemei.

Selectati departamentul pe care doriti sa-l contactati : Dezvoltare – daca gasiti erori ( bug-uri ) in produsele software pe care le utilizati ( Qubicor 5, Qubiservice, Cubic Suite 4, Qubiplanner, etc ) sau Asistenta pentru restul problemelor pe care le intampinati.

Optional, puteti incarca fisiere ( capturi de ecran ) care sa exemplifice situatia creata.

Tichetul deschis va fi preluat si rezolvat de catre echipa CCMS in cel mai scurt timp .

In aceeasi platforma exista si o sectiune – Articole, unde vom publica frecvent tutoriale si instructiuni de utilizare pentru produsele noastre si  noi functionalitati.

 

 

 

 

 

 

 

 

About the Author

Mircea Dragota este manager de proiecte si membru al echipei de dezvoltatori CCMS

Comentariu

Your email address will not be published.