Incepand cu 19 Februarie, punem la dispozitia clientilor un sistem modern de asistenta , suport si notificari de erori gasite in produsele dezvoltate de noi.
Platforma se poate accesa la adresa URL http://support.ccms.ro iar pentru crearea imediata a tichetelor se poate folosi adresa http://support.ccms.ro/create-ticket .
Completati formularul mentionand numele dumneavoastra, adresa de e-mail si descrierea problemei.
Selectati departamentul pe care doriti sa-l contactati : Dezvoltare – daca gasiti erori ( bug-uri ) in produsele software pe care le utilizati ( Qubicor 5, Qubiservice, Cubic Suite 4, Qubiplanner, etc ) sau Asistenta pentru restul problemelor pe care le intampinati.
Optional, puteti incarca fisiere ( capturi de ecran ) care sa exemplifice situatia creata.
Tichetul deschis va fi preluat si rezolvat de catre echipa CCMS in cel mai scurt timp .
In aceeasi platforma exista si o sectiune – Articole, unde vom publica frecvent tutoriale si instructiuni de utilizare pentru produsele noastre si noi functionalitati.