Acceseaza versiunea demo . Utilizator si parola : admin

Ce inseamna Qubi Service?

  • Qubi Service este un portal de service mobil, cu aplicabilitate universala catre companii care asigura servicii de mentenanta, intretinere si de asistenta tehnica cu personal de teren.
  • QubiService este dezvoltat in tehnologie web si este accesibil prin orice browser Rezolutie adaptiva in functie de ecranul dispozitivului ( tel mobil, tableta, PC ).
  • Poate fi definit ca fiind un portal de programari si urmariri ale interventiilor, disponibil pentru toti cei implicati direct in activitatea companiei dar mai poate fi considerat si un model de interactivitate si buna colaborare cu clientii.

Caracteristici si beneficii

  • Urmarirea in timp real a activitatii de service
  • Acces personalizat in sistem in functie de meniuri si permisiuni specifice ( se pot crea accese diferentiate pentru dispecer, tehnician, validator, client , etc )
  • Nomenclatoare clienti , locatii client, activitati, materiale, costuri, depozite, unitati service ( masini , gestiuni ), tehnicieni, utilizatori.
  • Calendar distribuire resurse
  • Tiparire raport de service in format pdf in functie de starea la care au fost adaugate elementele componente
  • Expedierea raportului de service prin e-mail catre client, direct din aplicatie
  • Multiple statusuri de executie ale raportului
  • Diverse categorii de rapoarte ( Mentenanta, Garantie, Service platit , etc )
  • Incarcare fisiere ( facturi scanate sau fotografiate ) pentru inregistrarea rapida a deconturilor
  • Alerte de instiintare a diferitelor actiuni
  • Importul semnaturii clientului direct in raportul de service
  • Management fisiere
  • Scalabilitate ridicata privind modificarea numarului de useri, a punctelor de lucru sau a locatiilor clientilor.
  • Creare automata istoric de interventii si gestionare pe fiecare client individual
  • Posibilitate de vizualizare online pentru clinenti prin portal web care.
  • Usor de configurat prin meniul de Administrare, modulat pe categorii: utilizatori, resurse, clienti, locatii, activitati, materiale, costuri si depozite. Totodata se pot prestabili parametrii de activitate si permisiunile pe fiecare utilizator in parte.
  • Usurinta in utilizare, cu optiuni intuitive si interfata prietenoasa.